Menu
Your Cart

Συχνές Ερωτήσεις

 Το site είναι ασφαλές;

Υπάρχει υψηλό επίπεδο ασφάλειας και εμπιστευτικότητας των δεδομένων σου στο site της UNITY. Για την ελαχιστοποίηση της αποκάλυψης πληροφοριών σου, χρησιμοποιούμε το πρότυπο PCI και δεν αποθηκεύουμε ποτέ τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών των χρηστών μας. Επίσης, για να αυξήσεις την ασφάλεια του λογαριασμού σου, σου συνιστούμε να διατηρείς πάντα εμπιστευτικά τα στοιχεία σου και να αλλάζεις συχνά τον κωδικό πρόσβασής σου.

 Ξέχασα τον κωδικό μου. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Μπορείς εύκολα να ανακτήσεις τον κωδικό πρόσβασής σου κάνοντας κλικ στην επιλογή "Ξέχασα τον κωδικό μου" κατά την είσοδό σου στο site. Στη συνέχεια, θα σoυ ζητηθεί το e-mail με το οποίο έχεις εγγραφεί στο site και ο σύνδεσμος ανάκτησης του κωδικού πρόσβασης θα σου σταλεί εκεί. Μπορείς τώρα να επιλέξεις έναν νέο κωδικό πρόσβασης.

Εντός του Ελλάδος, για αγορές από 65€ και πάνω η αποστολή είναι δωρεάν.

Αποστολές εντός Αθήνας

H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών συνήθως εντός μίας ή δύο εργάσιμων (θα λάβετε ενημερωτικό e-mail και μπορείτε να παρακολουθήσετε το δέμα σας με βάση των αριθμό πακέτου μέσα από το site της εταιρείας courier). Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 6 εργάσιμες μέρες.

 

Για παραγγελίες μικρότερες των 65,00€ τα έξοδα αποστολής είναι 3,00€.

 

Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον πάγια χρέωση 2,00€ .

 

Αποστολές στην Υπόλοιπη Ελλάδα

H παράδοση των προϊόντων στην υπόλοιπη Ελλάδα γίνεται στον χώρο σας γίνεται συνήθως εντός τριών ημερολογιακών ημερών, εκτός από τις πολύ απομακρυσμένες περιοχές που συνήθως χρειάζεται τέσσερις ημέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις έξι με εφτά εργάσιμες μέρες.

Για παραγγελίες μικρότερες των 65,00€ τα έξοδα αποστολής είναι 3,00€.

Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον πάγια χρέωση 2,00€ .

 

Αποστολές στην Κύπρο

Οι αποστολές στην Κύπρο γίνονται μέσα σε δεκατέσσερις εργάσιμες μέρες με συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών και τα έξοδα αποστολής είναι 8,00€ για παραγγελίες έως 2kg. Για αποστολές στην Κύπρο, δεν είναι διαθέσιμη η πληρωμή με την μέθοδο της αντικαταβολής.

 

Αποστολές στο Εξωτερικό

Το κόστος αποστολής για το εξωτερικό είναι μεταξύ 15,00€ έως 90,00€ ανάλογα τη ζώνη χώρας και αφορά παραγγελίες έως 2kg. Σε περίπτωση παραγγελιών πάνω από 2kg παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας δώσουμε ακριβές κόστος μεταφορικών. Οι παραγγελίες στο εξωτερικό παραδίδονται αφού έχουν πληρωθεί με πιστωτική Κάρτα ή PayPal ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό . Όλες οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

 

Επιπλέον πληροφορίες

Στο unity.gr τα περισσότερα πακέτα συσκευασίας αποστέλλονται χωρίς έξοδα ογκομέτρησης. Σε περιπτώσεις παραγγελιών με βάρος άνω των 4 κιλών και ογκοδέστερων πακέτων προηγείται συνεννόηση με το unity.gr λόγω της διαφοροποίησης των εξόδων αποστολής.

Για τα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών (παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου). Στην περίπτωση αυτή δεν είναι διαθέσιμη η αντικαταβολή. Θα πρέπει να προηγηθεί η εξόφληση της παραγγελίας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, PayPal ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

 

 

 

Παραλαβή από το κατάστημα.

Εφόσον έχετε επιλέξει παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα , μπορείτε να την παραλάβετε τις παρακάτω μέρες και ώρες:

 

Unity – Μοναστηράκι, Ερμού 97

Δευτέρα – Πέμπτη: 09:00 – 21:00

Παρασκευή & Σάββατο: 09:00 – 22:00

Κυριακή: 11:00- 20:00

 

Unity – Σύνταγμα Νίκης 3

Δευτέρα – Τετάρτη: 10:00 – 18:00

Τρίτη – Πέμπτη & Παρασκευή: 10:00 – 21:00

Σάββατο: 10:00 – 20:00

 

Unity – Περικλέους , Περικλέους 37

Δευτέρα – Παρασκευή : 10:00 – 21:00

Σάββατο: 10:00 – 20:00

 

Unity – Χανιά Τσουδερών 26

Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00 – 21:00

Σάββατο: 10:00-20:00

 

Παραλαβή από Box Now Locker

Στους τρόπους παραλαβής  , επίλεξε BOX NOW , επίλεξε το Locker που σε εξυπηρετεί , ανάμεσα σε 1500+ σημεία πανελλαδικά και παράλαβε όλο το 24ωρο , εντός 48 ωρών απ’οταν λάβεις το ενημερωτικό μήνυμα στο κινητό που δήλωσες.

 

Τι είναι η BOX NOW?

Η BOX NOW προσφέρει σύγχρονες, αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παραλαβής δεμάτων, μέσω των Lockers. Με βασικό άξονα την πράσινη φιλοσοφία, τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων, είναι αυτόνομα και λειτουργούν με ηλιακή ενέργεια, προσφέροντας ένα νέο, καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παράδοσης και αποστολής δεμάτων. Τα BOX NOW Lockers τοποθετούνται σε κομβικά σημεία της πόλης, ώστε ο καταναλωτής να έχει πρόσβαση σε αυτά 24/7 και να παραλαμβάνει το δέμα του, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί, εύκολα και απλά!

 

ΠΩΣ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΜΑ ΜΕΣΩ BOX NOW?

Αν επιλέξεις σαν τρόπο παράδοσης τη BOX NOW, τότε όταν το δέμα σου φτάσει στο Locker, θα λάβεις μήνυμα στο κινητό με τον 6ψήφιο κωδικό που ανοίγει τη θυρίδα του δέματος. Έχεις 48 ώρες απ’ όταν όταν λάβεις το ενημερωτικό μήνυμα για να παραλάβεις το δέμα σου. Απλώς πληκτρολόγησε στο Locker τον κωδικό που έλαβες και η πόρτα της θυρίδας ανοίγει αυτόματα.

ΥΠΑΡΧΕΙ BOX NOW LOCKER ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ?

Είναι πολύ πιθανό, αφού υπάρχουν 1500+ σημεία πανελλαδικά!

ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ;

Δεν βλέπετε την ερώτησή σας εδώ; Επισκεφτείτε τη σελίδα της BOX NOW για να μάθετε περισσότερα ή επικοινώνησε με το 211 100 5301 ή στο [email protected] για άμεση υποστήριξη.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος ισχύουν μόνο για online αγορές και ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές του φυσικού καταστήματο.

Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

Αν θέλεις να ενημερωθείς για την κατάσταση της παραγγελίας σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 2162024776 ή στο info@unity.

 Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος που θα χρειαστούμε για να παραδώσουμε την παραγγελία σου εξαρτάται από την τοποθεσία σου.

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

1) Με αντικαταβολή, όπου η πληρωμή γίνεται στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση-παραλαβή των προϊόντων, με χρέωση 2,00€.

2) Χρέωση πιστωτικής κάρτας. Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας, η τράπεζα δεσμεύει, χωρίς αρχικά να χρεώνει το ποσό της παραγγελίας σας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται κατά την τιμολόγηση έτσι ώστε να αποφεύγονται προβλήματα σε περιπτώσεις μή άμεσης διαθεσιμότητας.

3) Online πληρωμή μέσω PayPal

4) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας:

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας διαλέγετε ως τρόπο πληρωμής,

 

Τραπεζική Κατάθεση

Καταθέτετε το χρηματικό ποσό στους παρακάτω λογαριασμούς:

 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: IBAN GR1101101460000014644110059

EUROBANK: IBAN GR3302601050000310200140970

Στην συνέχεια σας παρακαλούμε να μας αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο [email protected] Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας.

5) Με μετρητά, για παραλαβή από όλα καταστήματά μας

 

 

Η πληρωμή μου δεν εγκρίθηκε. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν η πληρωμή σου δεν εγκρίθηκε κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς, είτε δεν βρήκαμε διαθέσιμο υπόλοιπο στην πιστωτική σου κάρτα, είτε η πιστωτική κάρτα που προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις δεν ήταν συμβατή με το σύστημά μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα λάβεις ένα e-mail που θα αναφέρει ότι η πληρωμή σου απορρίφθηκε και ότι δεν έχεις χρεωθεί. Σε περίπτωση που δεν παρέλαβες το e-mail, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 2162024775 ή στο [email protected].

 

Το ποσό που μου επιστράφηκε δεν ήταν σωστό. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν το ποσό της επιστροφής που έλαβες δεν αντιστοιχεί στα προϊόντα που επέστρεψες, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο στο 2162024776 ή στο [email protected].

 

 Η κάρτα με την οποία πλήρωσα δε χρησιμοποιείται πια. Πώς μπορώ να λάβω τα χρήματα της επιστροφής;

Εάν θέλεις να σου επιστραφούν τα χρήματα ενός προϊόντος ή μιας παραγγελίας, αλλά η πιστωτική κάρτα με την οποία πραγματοποίησες την αγορά σου δεν είναι πλέον διαθέσιμη, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 2162024776 ή στο [email protected].

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

 

1.1  ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.Για τις επιστροφές όπου η τράπεζα δεν ανήκει στις συνεργαζόμενες με την εταιρεία UNITY τράπεζες, η προμήθεια μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνει τον πελάτη.

 

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος.

Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας (Unity), δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που επιλέξετε επιστροφή με μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε, για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Unity

Ερμού 97
10555 Αθήνα

2162024776

Τα Unity θέλοντας να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνουν το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected].

 

1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1.2.1 Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον καταναλωτή.

1.2.2 Να προβεί κατ’όπιν επικοινωνίας με την εταιρία, στην αλλαγή του σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

 

1.3 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

1.3.1 Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

1.3.2 Το προϊόν να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής».

1.3.3 Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

 

1.4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:

1.4.1 Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.

1.4.2. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

Σημείωση:

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές εσωρούχων, μαγιό, κολάν και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και κεντρική αποθήκη υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να σας ενημερώσει για το συγκεκριμένο φυσικό κατάστημα στο οποίο θα γίνει η επιστροφή.

 

1.5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.